چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 27 شعبان 1438 - 24 مي 2017
صفحه اصلي/اخبار فناوري

پاسخ مخابرات به شکایت کاربران اینترنت/ گزارش اختلال نداشتیم

در گفتگو با مهر اعلام شد:

پاسخ مخابرات به شکايت کاربران اينترنت/ گزارش اختلال نداشتيم

معاون شرکت مخابرات ايران گفت وضعيت شبکه هاي اينترنت و تلفن همراه در ايام تعطيلات نوروز امسال نرمال است و هيچگونه اختلالي طي مدت ۱۰ روز گزارش نشده است.

داوود زارعيان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعيت ارتباطات در کشور در تعطيلات نوروز ۹۴ با توجه شکايت هاي مطرح شده از سوي کاربران گفت: وضعيت شبکه هاي ارتباطي در کل کشور تا امروز نرمال بوده و هيچ مشکل قابل توجهي گزارش نشده است.

وي با اشاره به افزايش ظرفيت شبکه تلفن همراه در استانها و شهرهاي مسافرپذير گفت: در اين راستا وضعيت شبکه همراه اول و ارسال پيامک نرمال و با کمترين اختلال گزارش شده است؛ در همين حال وضعيت تلفن ثابت نيز مانند سالهاي گذشته نرمال بوده است.

معاون شرکت مخابرات ايران با اشاره به افزايش مصرف اينترنت از سوي کاربران در شهرهاي مسافرپذير خاطرنشان کرد: با وجود افزايش مصرف اينترنت در شهرهاي شمالي، شيراز و اصفهان، هيچگونه قطعي شبکه نداشتيم و اين شبکه در وضعيت نرمال بوده است.

وي با تاکيد براينکه در استانهاي مسافرپذير، حجم مصرف اينترنت و به اشتراک گذاري اينترنت واي فاي افزايش يافته است، گفت: استفاده همزمان چندين کاربر از يک سرويس کاربري، کندي سرعت اينترنت را به همراه دارد اما با اين وجود در کل کشور با توجه به توزيع ترافيک اينترنت، شبکه نرمال گزارش شده است.

سخنگوي شرکت مخابرات ايران در مورد اعلام کندي اينترنت در تهران از سوي برخي کاربران، تصريح کرد: تاکنون گزارشي از کندي و اختلال در شبکه اينترنت مخابرات تهران اعلام نشده است.

وي با بيان اينکه آمار و ارزيابي از مصرف اينترنت و وضعيت شبکه هاي موبايل و اينترنت را در پايان تعطيلات اعلام خواهيم کرد افزود: هم اکنون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بر کيفيت شبکه هاي ارتباطي و نوع سرويس دهي به صورت آنلاين و موردي نظارت دارد و از سوي اين سازمان نيز گزارشي مبني بر بروز اختلال، دريافت نشده است.

زارعيان افزود: شرکت مخابرات ايران در تمام ايام تعطيلات نوروزي به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگويي به سوالات کاربران و رفع مشکلات احتمالي است و کاربران مي توانند مشکلات خود را به اين شرکت گزارش کنند.

به گزارش مهر، همه مشترکان اينترنت در صورت بروز هرگونه اختلال مي توانند براي اعلام شکايت به سايت اينترنتي www.195.ir مراجعه کنند ، يا به آدرس ict.gov.ir@195 ايميل بزنند. همچنين شماره تلفن گوياي ۱۹۵ و شماره پيامک ۶۰۰۱۹۵ شکايات را دريافت مي کند.

کاربران اينترنت شرکت مخابرات نيز مي توانند با شماره تلفن ۲۰۲۰ يا با مراجعه به آدرس www.bazresi.telecom.ir مشکلات اينتر نتي خود را پيگيري کنند.

تعداد بازديد:573 آخرين تغييرات:94/01/11
نظرات

نظر شما:
نام و نام خانوادگي
پست الكترونيك
نظر